Wiadomości

  • 25 listopada 2024
  • 2 stycznia 2025
  • wyświetleń: 593

Wizytówki - czy warto? Komu są potrzebne w czasach cyfrowej rewolucji?

Materiał partnera:

Drukowane materiały marketingowe wbrew pozorom nie straciły na wartości. Mimo rozwoju nowych technologii wciąż warto inwestować w estetyczne projekty wizytówek. To świetna forma identyfikacji przedsiębiorstwa np. w trakcie targów lub dni otwartych w siedzibie firmy. Zobacz, kto i kiedy powinien zdecydować się na wydruk wizytówek.

Wizytówki - czy warto? Komu są potrzebne w czasach cyfrowej rewolucji?


W jakich firmach sprawdzą się klasyczne wizytówki w nowoczesnej odsłonie?



Wizytówka jest elementem pierwszego kontaktu z klientem - nie tylko w przypadku klasycznej reklamy stacjonarnej, ale także w odniesieniu do działań w sieci. Klasyczne drukowane wizytówki z elementami nowoczesnych technologii komunikacyjnych sprawdzą się w przypadku firm:

  • logistycznych,
  • produkcyjnych,
  • handlowych np. w branży e-commerce.


To także dobry wybór dla osób działających w branży prawniczej, ubezpieczeniowej i finansowej. Co jednak kryje się pod pojęciem wizytówki w nowoczesnej odsłonie? Przede wszystkim minimalistyczny i przejrzysty design. Im estetyczniejszy będzie projekt, tym większa szansa, że klient sięgnie po kontakt z wizytówki.

Dobry projekt wizytówki do druku, czyli jaki?



Dobrze zaprojektowana wizytówka to taka, która jest: przejrzysta, czytelna, estetyczna i przyciągająca uwagę. Obecnie nie wystarczy zadbać o ładny design i czytelne fonty. W XXI wieku liczy się coś więcej.

Jeśli chcesz docierać do szerokiego grona potencjalnych odbiorców i skutecznie zachęcać do interakcji, zdecyduj się na przygotowanie projektu z użyciem nowoczesnych form komunikacji np. kodu QR do zeskanowania smartfonem.

W przypadku wizytówek z kodami QR wystarczy wygospodarować odpowiednio dużo miejsca, aby kod był czytelny i łatwy do zeskanowania.

W trakcie projektowania wizytówki nie zapominaj o takich elementach, jak:

  • spady,
  • marginesy,
  • nadrukowania kolorów,
  • miejsca zgięć np. w przypadku wizytówek składanych.


Pamiętaj, że projekt wizytówki powinien być przygotowany do wydruku zgodnie z wymogami internetowej drukarni. Możesz pobrać gotowe szablony, na które wystarczy nałożyć grafikę wizytówki i odesłać do drukarni ze zleceniem wydruku.

Co zrobić, aby wizytówka skutecznie przyciągała uwagę klienta?



Aby zmaksymalizować szanse, że odbiorca sięgnie po dane z wizytówki, możesz wykorzystać nowoczesne technologie wydruku. Świetną opcją są eleganckie wizytówki z jednolitym wypełnieniem - to kwintesencja minimalizmu, który przyciąga uwagę.

Stawiaj też na wysokiej jakości papier np. kredowy 350 g lub MultiLoft z NFC 1190 g. Dzięki temu Twoja firmowa wizytówka może mieć zakodowany kod zbliżeniowy, który otworzy na smartfonie np. wybraną stronę www lub profil w social mediach.

Zdobienia są równie ważnym elementem wyróżniającym wizytówki. Aby przyciągnąć uwagę odbiorcy postaw na wykończenie folią błyszczącą lub matową z efektem Soft Skin. Dzięki temu wizytówka nie tylko efektownie wygląda, ale także jest miła w dotyku.