
Wiadomości
- 17 czerwca 2006
- wyświetleń: 2332
Michał Pudełko / FORD FIESTA 1,4
Silnik:

Brak katalizatora (wspawana strumienica), brak śrotkowego tłumnika - pusty przelot zakończony dwoma tłumnikami o średnicy 100mm. firmy KM, filtr stożkowy, splanowana głowica, brak pompek podciśnienowych
Koła:
Obręcze: 7,5x15", Borbet
Opony: 195/45 R15
Styl:
- przedni zderzak od Opla Astry GSI
- wlot powietrza w przednim błotniku od Kawasaki Ninja
- usunięte boczne migacze w przednich błotnikach
- usunięte listwy boczne
- bad look
- wlot na masce od Toyota Celika
- progi od Peugeot 206 zlicowane z karoseri
- lusterka M3 z migaczami
- centralna wycieraczka
- wlot na dachu
- brak klamek (otwierane z pilota)
- tylna klapa wygładzona
- daszek na tylniej klapie zlicowany z klapą
- tylni zderzak od fiesty MK4z dolną dokładką od Peugeota 106-Kit-Car
- ciemne szyby
- brak emblematów
- lampy lexus
- dwa kolory nadwozia
- stroboskopy
- podświetlone podwozie
- fire power
Wnętrze:
- Kierownica Momo
- gałka dzwigni biegów w kształcie głowy kobry
- polakierowane elementy deski rozdzelczej
- podświetlenie nóg kierowcy i pasażerów
Audio:
- radioodtwarzacz Blaupunkt Daytona MP3 4X50W
- wzmacniacz Blaupunkt GTA2100 400W
- głośniki 2xSony, 2xBlaupunkt GT, 2X twetery
- tuba Blaupunkt GT
- cała zabudowa bagażnika obita czerwonym polarem
- lustra własny pomysł i wykonanie
- neon na głośniku
- kondensator1.0
Komentarze
Zgodnie z Rozporządzeniem Ogólnym o Ochronie Danych Osobowych (RODO) na portalu pless.pl zaktualizowana została Polityka Prywatności. Zachęcamy do zapoznania się z dokumentem.