Wiadomości
- 2 czerwca 2021
- wyświetleń: 1286
Wykorzystaj bidon z nadrukiem w działaniach reklamowych
Materiał partnera:
Gadżetów, jakie są na bieżąco wykorzystywane w kontekście rozmaitych działań reklamowych jest wiele. Jednak to dzięki butelkom z logo wykorzystywanym do celu promocji, można łatwo skupić uwagę na swoim produkcie wśród konkurencji.
Butelki z nadrukiem reklamowym nie muszą być drogie, dlatego to bardzo fajny sposób na prosty i funkcjonalny element stanowiący uzupełnienie targów reklamowych czy też innych szeroko pojętych działań marketingowych.
Wiele firm korzysta z tego typu działań marketingowych oferując swoim pracownikom, bądź osobom zainteresowanym usługami lub produktami ich firmy butelki, bidony czy też kubki termiczne z logotypem. Dlatego jako osoby, które chcą zaistnieć w świecie biznesu powinny w wykorzystać potencjał jaki drzemie w tej metodzie promocji.
Nie każdy przypadkowy gadżet z logotypem spełni swoją rolę, dlatego trzeba odpowiednio go dobrać również do naszego targetu. Warto np zaproponować kubek termiczny w okresie zimowym, a butelkę na wodę z logo w okresie letnim. Odbiorcy będą wtedy używali produktów danej firmy przez co działania brandowe dotrą do szerokiego grona odbiorców.
Doskonały prezent promocyjny
Własne logo na butelce na wodę to strzał w dziesiątkę w roku 2021. W poprzednich latach zostało docenione przez wiele prestiżowych konkursów takich jak REDDOT AWARD, PROMOTIONAL GIFT AWARD czy też GOOD DESIGN AWARD. Z powodzeniem spersonalizowane butelki są wykorzystywane w różnego typu eventach, w działaniach public relations czy też jako prezenty dla pracowników.
Najwyższa jakość wykonania butelki na prezent świadczy również o tym, że firma dba o swoich pracowników i kontrahentów.
Marketing szeptany robi swoje
Nowoczesna forma marketingu jaką jest marketing szeptany może przynieść firmie naprawdę dobre rezultaty. Zauważmy, że takie działania prowadzenia reklamy są w pełni bezpieczne, gdyż większość osób nie będzie podejrzewała, że w danym momencie prowadzimy kampanię reklamową. Takie działania pozwolą na długoterminowe otrzymywanie feedbacku po zakończonej akcji, a także długofalowe źródło dotarcia do potencjalnych klientów.
Zwiększ swoją widoczność w sieci
Akcje promocyjne wykorzystujące gadżety z logiem to nie wszystko. Zadbać należy również o aspekty techniczne, aby firma mogła dbać o swój brand. Warto zainwestować w nową stronę WWW, kampanię Google Ads czy też wsparcie w pozycjonowaniu strony.
Samo budowanie marki wymaga zrównoważenia tego co dana firma oferuje, jak i tego co inni mówią na temat firmy. Jedną z największych zalet pozycjonowania strony jest pozyskiwanie darmowego ruchu w przeciwieństwie do płatnych reklam. Biorąc pod uwagę jak często konsumenci korzystają z wyszukiwarek w celu znalezienia informacji o usługach i produktach oznacza to, że jest to konieczność przy działaniach marketingowych firmy.