
Edukacja
- 18 czerwca 2018
- wyświetleń: 2448
[ZDJĘCIA] PZS nr 2 w Sosnowcu prezentowało PILGRIM
W sobotę 16 czerwca przedstawiciele Powiatowego Zespołu Szkół nr 2 im. K. Miarki w Pszczynie: Weronika Mańka z klasy 1 LOB o innowacji: pedagog społeczny oraz Kacper Kania z klasy 1 LOA o innowacji: mundurowej, pod opieką pani N. Ruman, uczestniczyli w konferencji pt. "W trosce o jakość powietrza w Diecezji Sosnowieckiej.
Pedagogika i duchowość PILGRIM", która odbyła się w auli Wydziału Katechetycznego. Jako Ambasadorska Szkoła na Śląsku, prezentowaliśmy korelację katechezy z innymi przedmiotami w procesie kształcenia i wychowania, jaka występuje w Naszej Szkole. Przedstawiliśmy również wspólne działania z Niepublicznym Przedszkolem Radocha w Pszczynie, które stało się godnym wzorem do naśladowania dla innych Placówek.
Spotkaliśmy się z Pracownikami Kirchliche Paedagogische Hochschule Wien/Krems, czyli z dr Piotrem Kubiakiem, mgr Haliną Koselską-Kubiak, a także z mgr Stefanem Samptem, z którego młodzieżą będziemy wykonywać międzynarodowy projekt już w październiku. Na spotkaniu obecny był również Ksiądz Dyrektor Wydziału Katechetycznego w Katowicach, ks. dr hab. Roman Buchta. Gratulujemy odwagi, podczas wystąpienia dla blisko pięciuset zgromadzonych Gości: Dyrektorów Szkół i Przedszkoli, Nauczycieli oraz Katechetów.
PZS nr 2
Jeśli chcesz otrzymywać powiadomienia o nowych artykułach z tematu "PZS nr 2" podaj

Piknik promocyjno-integracyjno-charytatywny "Razem dla Olka" - zebrano ponad 9 tysięcy zł!

W 17 pracowniach AI w pszczyńskich szkołach będą uczyć nowoczesnych technologii

[ZDJĘCIA] Portugalska przygoda uczniów PZS nr 2

Za namiZostań dawcą - uratuj życie! Taka okazja będzie na charytatywnym pikniku w Rolniczoku

Wygrana Rolniczoka w konkursie Dzieje Polskiej Nauki i Techniki

700 tys. zł dla projektu "Edukacja szansą na przyszłość" w Chrobrym i Rolniczoku
Komentarze
Zgodnie z Rozporządzeniem Ogólnym o Ochronie Danych Osobowych (RODO) na portalu pless.pl zaktualizowana została Polityka Prywatności. Zachęcamy do zapoznania się z dokumentem.