
Wiadomości
- 21 lipca 2023
- wyświetleń: 356
Twardy orzech do zgryzienia, czyli jak wybrać najlepszą dla naszych potrzeb agencję PR?
Materiał partnera:
Zarówno mały, początkujący start-up, jak i duża firma z różnorodną ofertą może potrzebować wsparcia agencji PR na każdym etapie swojej działalności. Takie są fakty i tak dyktują prawa rynku. Dlatego nie warto z tym dyskutować, ale jak najszybciej zacząć wdrażać skuteczne działania PR.

Kiedy zdecydować się na zewnętrzny PR?
Warto to rozważyć przede wszystkim wtedy, gdy w Twojej firmie nie ma doświadczonego w tej materii specjalisty. Jeśli dopiero zaczynacie przygodę z biznesem, warto posiłkować się wsparciem doświadczonych fachowców, którzy - nawet jeśli nie będą stanowili stałego zaplecza - zbudują z Wami podwaliny dla strategii public relations i wskażą ścieżkę, jaką dalej podążycie.
Jeśli zaś Twoja firma to "stary rynkowy wyjadacz", a Ty właśnie wprowadzasz do oferty kolejny produkt - możesz potrzebować świeżego spojrzenia z boku, a także nieszablonowych pomysłów spoza dawno wydeptanych ścieżek, które choć może kiedyś były skuteczne, dziś niekoniecznie się sprawdzą. W każdym przypadku warto rozważyć współpracę z doświadczonym partnerem, dzięki któremu z oferty firmy skorzystają kolejni klienci, generując dla niej jeszcze większe zyski i budując jej renomę. Zobacz również: https://commplace.pl/zarzadzanie-kryzysowe/
Czy istnieje idealna agencja PR?
Agencja PR Commplace skupia w swoich strukturach ekspertów z ponad 25 letnim doświadczeniem w branży PR, a w jej portfolio dumnie figuruje ponad 350 marek. Commplace może się pochwalić wypracowanym know-how i rozbudowaną siecią kontaktów w mediach - to zaplecze oferuje do dyspozycji klientów, zapewniając wymierne efekty prowadzonych działań.
Z kompleksowej oferty agencji możemy wybrać szereg usług i produktów dopasowanych do naszych potrzeb i możliwości - od strategii komunikacji i zaprojektowania strony www, aż po employer branding albo strategię działania w kryzysie.
Jak to działa? Zaczynasz od zbudowania strategii, stopniowo rozszerzasz swoją ofertę i do niej dobierasz usługi, a po latach owocnej współpracy, gdy cieszysz się zasłużoną dobrą reputacją swojej marki, liczysz już tylko zyski. Otrzymujesz wsparcie kompleksowo, od A do Z. Brzmi jak agencja idealna? Każdy ma wobec agencji PR określone oczekiwania. Sprawdź, na co zwrócić największą uwagę.
Tym warto się kierować przy wyborze agencji
1. Doświadczenie i długoterminowa współpraca - kiedy oglądasz portfolio danej agencji, na to zwróć szczególną uwagę. Dowiesz się, jak agencja PR potrafi współpracować z klientami i budować długofalowe relacje.
2. Zespół. Załoga agencji powinna być zróżnicowana pod względem kompetencji, osobowości i charakteryzować się wszechstronnym doświadczeniem, a jednocześnie - to musi być prawdziwy team, który skutecznie zadziała na rzecz Twojej marki.
3. Jak sami się promują? To powie Ci dużo na temat ich kompetencji zawodowych. Powinno być różnorodnie. Czy w swoim portfolio mają zintegrowane projekty, uwzględniające różnego typu działania PR?
4. Rozmowa. To bardzo ważny element, który może zaważyć na przyszłej współpracy. Czy nadajecie na tych samych falach? Czy się rozumiecie, czy jest energia i radość ze wspólnego działania? Jeśli to czujesz - to właśnie ta agencja PR może się okazać najlepszym wyborem!
PR - inwestycja z gwarancją zwrotu
Współpracując z agencją PR zyskasz dostęp do unikatowej wiedzy, narzędzi i ekspertów. Ich doświadczenie w różnych obszarach stanie się Twoim sprzymierzeńcem. Odciążą Twój zespół w prowadzeniu - jak by nie było - czasochłonnej i absorbującej komunikacji zewnętrznej czy/i wewnętrznej. Będą Twoimi sprzymierzeńcami i sztabem kryzysowym w razie potrzeby. Warto więc poświęcić czas i zasoby na dobór agencji "na miarę" i potraktować to jak długoterminową inwestycję z gwarancją zwrotu.
Artykuł przy współpracy: https://commplace.pl/branding-plus-strategia-budowy-silnej-marki/