Wiadomości

  • 25 kwietnia 2023
  • wyświetleń: 568

Dlaczego Twoja firma powinna postawić na odzież reklamową?

Materiał partnera:

Mijałeś ostatnio na ulicy kogoś w bluzie z logo firmy? Widziałeś w sklepie dziewczynę w firmowej koszulce? A może sąsiad na działce obok kosił trawę w czapce z daszkiem zdobionej firmowym logo? To znak, że odzież reklamowa się sprawdza! I sygnał, że również Twoja firma może skorzystać z tej formy promocji. Potrzebujesz konkretnych argumentów? Sprawdź, dlaczego odzież reklamowa z logo Twojego przedsiębiorstwa będzie dobrym pomysłem.

odziez firmowa dla firm


Pomaga budować rozpoznawalność firmy



Odzież reklamowa powinna być oznaczona logo firmy lub hasłem jednoznacznie kojarzonym z Twoim przedsiębiorstwem. Dzięki temu mogą o niej usłyszeć nowe grupy odbiorców - również takich, do których z różnych powodów nie docierasz z klasyczną formą reklamy.

Każdy, kto zakłada koszulkę czy czapkę z logo firmy, staje się bowiem jej mobilną reklamą, "chodzącym billboardem". W ten sposób reklama dociera do rodziny czy znajomych takiej osoby, a także wielu innych ludzi, którzy zetkną się z nią na ulicy.

Do tego ubrania reklamowe mogą utwierdzać świadomość marki wśród klientów. Kiedy będą widzieć logo firmy w klasycznych reklamach, na odzieży roboczej pracowników oraz na ubraniach reklamowych na ulicach, firma dobrze zapadnie im w pamięć. I przy kolejnym zakupie chętniej postawią na znaną sobie markę.

Buduje pozytywne skojarzenia z firmą



Ubrania reklamowe zazwyczaj wręcza się klientom przy okazji zawierania umów, pracownikom w formie upominków lub rozdaje na targach, konferencjach i eventach. A kto nie lubi dostawać prezentów? U każdego, kogo obdarujesz odzieżą reklamową, Twoja firma z pewnością "zapunktuje".

Prezenty budzą pozytywne skojarzenia z marką. W przypadku klientów oraz pracowników dodatkowo budują lub umacniają więzi z firmą. A lojalni klienci i pracownicy to skarb dla każdego przedsiębiorcy.

Jest praktyczna



Co można zrobić z ulotką czy gazetką reklamową? Tylko wyrzucić. Smycz czy brelok w najlepszym razie powędrują do szuflady. Ubrania reklamowe są zdecydowanie bardziej praktyczne. Jeśli nawet obdarowany nie zdecyduje się paradować w znakowanej koszulce po ulicach, z pewnością wykorzysta ją na co dzień.

Jeśli tylko postawisz na solidne ubrania, taki podarunek nie będzie leżał odłogiem. Pamiętaj też jednak, że podstawą odzieży reklamowej jest wytrzymały nadruk, który nie zejdzie z tkaniny po dwóch praniach. Ubrania dobrej jakości z trwałym znakowaniem zamówisz na https://www.e-logos.pl/.

Jest tanią formą reklamy



Kampanie reklamowe w internecie czy tradycyjnych mediach przestają działać, kiedy kończą się Twoje nakłady na reklamę. Za każdy dzień wynajęcia billboardu też trzeba płacić. Tymczasem odzież reklamowa to jednorazowy koszt, który później może owocować przez wiele miesięcy, a nawet lat. Wszystko zależy od tego, na jak wytrzymałe ubrania się zdecydujesz.

Odzież reklamowa pomaga też oszczędzać przy większych zamówieniach. W przypadku wielu metod znakowania koszt zdobienia pojedynczej sztuki spada wraz z powiększającym się nakładem.

Podsumowanie: jakie są największe zalety odzieży reklamowej?



Odzież reklamowa pomoże podnieść rozpoznawalność Twojej firmy i dotrzeć do nowych klientów. Ugruntuje też świadomość marki wśród tych, którzy mieli już z nią styczność. Zbuduje pozytywne skojarzenia z firmą. Do tego jest praktyczną, a także tanią formą promocji. Czy Twoja firma może sobie pozwolić na rezygnację z tych zalet?