pless.pl

Wiadomości

  • 19 października 2022
  • wyświetleń: 342

Jak reklamować nową restaurację?

Materiał partnera:

Jesteś przedsiębiorcą, który otwiera nową restaurację w mieście? Chcesz, aby biznes był dochodowy i przyciągał masę klientów? Aby to osiągnąć, musisz zainwestować w dobrą reklamę swojej restauracji! Pamiętaj, że sukces przyniosą Ci jedynie strategicznie opracowane działania marketingowe - powinieneś stworzyć skrupulatny plan, którego będziesz się trzymać. Wbrew pozorom stworzenie dobrej reklamy swojej marki nie jest takie proste, szczególnie że w branży gastronomicznej konkurencja nie śpi.

potykacz
fot. freepik.com


Jak zatem przygotować się do reklamy restauracji i opracować plan? Oczywiście możesz do tego zatrudnić biuro marketingowe, które zrobi to za Ciebie, jeśli jednak wolisz zaoszczędzić to zapoznaj się z dalszą częścią artykułu!

Akcje promocyjne na ulicach i strona internetowa!



Nie jest tajemnicą, że Internet zawładnął światem i większość ludzi czerpie informację właśnie z niego. Utworzenie wysokiej jakości strony internetowej na pewno zainteresuje użytkowników w Twojej okolicy! Co powinno się na takiej stronie znaleźć? Ostateczna decyzja należy do Ciebie, jednak, aby zachęcić potencjalnych klientów do przyjścia do restauracji, umieść na stronie - menu z cenami potraw, mapę dojazdu do restauracji, adres, telefon kontaktowy, apetyczne zdjęcia potraw i informacje o promocjach/daniach dnia. Mile widziane także będą zdjęcia z aranżacji wnętrza restauracji - klienci zwracają uwagę na to, w jakich warunkach i klimacie spożywają posiłek. Dobrym rozwiązaniem będzie także umieszczenie na stronie internetowej odnośników do social mediów, które prowadzone są na bieżąco.

Pewnikiem reklamowym są także akcje promocyjne! W ten sposób restauracja może bezpośrednio dotrzeć do swojego klienta i pokazać się z dobrej strony. W dniu otwarcia restauracji kelnerzy mogą udać się na spacer po okolicy z drobnymi przekąskami i częstować przechodniów niczym z kultowego programu "Kuchenne rewolucje". W dniu otwarcia dobrze jest zapewnić gościom maksymalny komfort przez np. spersonalizowane menu dla dzieci i dodatkowe atrakcje dla nich (smakowite desery, napoje).

Gadżety marketingowe - klucz do dobrej reklamy



Czego oczekuje potencjalny klient, przechodząc obok restauracji? Informacji o tym, jakie dania ona serwuje oraz jaki jest przedział cenowy! Wiele lokali, które osiągnęły sukces zainwestowały w potykacze kredowe, które zwykle stoją przed wejściem. Na tych uniwersalnych tablicach można zawrzeć informację o "daniu dnia", "daniu szefa kuchni" lub obowiązujących promocjach. Taki marketingowy zabieg zwykle przynosi lokalowi wiele zysków, ponieważ łatwiej zwrócić swoją uwagę gościa.

Warto pamiętać jednak, że potykacze kredowe muszą reprezentować wysoką jakość! Zwykle te konstrukcje stoją na zewnątrz i narażone są na działanie pogody - mocnego słońca, ulewnego deszczu, porywistego wiatru. Solidne i reprezentatywne potykacze kredowe produkowane są przez markę Tablice Magnetyczne i cieszą się pozytywną opinią restauracji, które już z nich skorzystały.

Link do sklepu - https://tablice-magnetyczne.com/potykacze-kredowe

Oficjalne otwarcie, zniżki, karty stałego klienta!



Jak już wcześniej wspomniano kluczowym wydarzeniem w reklamie nowej restauracji jest dzień otwarcia. Bardzo istotne jest, aby skrupulatnie go zaplanować - jeśli goście będą mieli dobre wspomnienia z dnia otwarcia jest duże prawdopodobieństwo, że wrócą. Dobrym pomysłem jest wprowadzenie kart stałego klienta i opracowanie systemu zniżek - przykładowo, każdy gość, który przybył na otwarcie dostaje 10% zniżki przy kolejnych odwiedzinach.