pless.pl - medium nr 1 w Pszczynie

Wiadomości

  • 31 marca 2021
  • wyświetleń: 818

Dwa sposoby promocję Twojego sklepu internetowego!

Materiał partnera:

Bez odpowiednich kampanii reklamowych Twój biznes on-line nie ma szans na przeżycie. Zmień to więc i postaw na dwa najskuteczniejsze rozwiązania. To oczywiście kampania programmatic, ale również linki sponsorowane. W tym artykule dowiesz się wszystkiego, co powinieneś o nich wiedzieć.

1. Linki sponsorowane - dlaczego warto?
2. Kampania programmatic - najwyższa skuteczność reklamy!

Zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego Twój sklep jest tak słabo widoczny w internecie? Oczywiście przyczyna leży w tym, że po prostu nie robisz nic, albo za mało w kierunku zwiększenia widoczności. Jest to możliwe, ale musi zostać wykonane przez specjalistów, na przykład z firmy Datamasters. Więcej o nich na tej stronie: https://datamasters.pl/.

Linki sponsorowane - dlaczego warto?



Zacznijmy od tego, jak w ogóle działają linki sponsorowane? Tak naprawdę to bardzo proste, kiedy potencjalny klient otworzy wyszukiwarkę, a po tym wpisze konkretną frazę, która akurat będzie tą podaną również przez specjalistów zajmujących się promocją Twojego sklepu. Mówiąc wprost, linki sponsorowane mają za zadanie wyświetlać odnośniki do witryn internetowych, czyli na przykład konkretnie Twojego sklepu. Często pojawiają się nad i pod wynikami Google. Czy linki są skuteczną formą reklamy? Jak najbardziej, co więcej nie ma tutaj ograniczeń, jeśli chodzi o branże, czy rodzaj strony, która ma zostać wypromowana. Gdzie jeszcze znajdziesz linki? Przede wszystkim na stronach i witrynach, gdzie oprócz treści zostały wyznaczone miejsca na boksy reklamowe.

Kampania programmatic - najwyższa skuteczność reklamy!



Kampanie programmatic to bardzo popularne, ale przy tym niezwykle skuteczne narzędzie do reklamy Twojego e-biznesu. Zapewniają większą sprzedaż, nowych klientów, gwarantują lepszą jakość ruchu na stronie, a także zwiększają klikalność w wyświetlające się potencjalnym klientom reklamy. W skrócie kampanie programmatic to w pełni zoptymalizowany oraz zautomatyzowany system reklam, który ma za zadanie dotrzeć do odpowiedniej grupy docelowej. Do osób, które najlepiej pasują do profilu odbiorcy Twojego produktu. Oczywiście nie musi to być produkt fizyczna, ale również usługa! Wyświetlając potencjalnym klientom spersonalizowane pod nich reklamy masz większą szansę na to, że taka osoba w nią kliknie, przejdzie na stronę Twojego sklepu internetowego i coś zamówi lub wybierze konkretną usługę. Przekonasz się o tym już po kilku tygodniach działania takiej kampanii!