REKLAMA WYBORCZA

Wiadomości

  • 21 stycznia 2021
  • 19 lutego 2021
  • wyświetleń: 3986

Mobilny urzędnik - załatw sprawę bez wychodzenia z domu!

Urząd Miejski w Pszczynie przystąpił do projektu "Mobilny urzędnik. Poprawa dostępności usług publicznych dla mieszkańców o szczególnych potrzebach". W jego ramach mieszkańcy będą mieli możliwość załatwienia sprawy urzędowej w miejscu zamieszkania.

Kto może skorzystać z usługi Mobilnego Urzędnika:

Uprawnionymi do korzystania z usługi Mobilny Urzędnik są mieszkańcy gminy Pszczyna, którzy są:
  • osobami o specjalnych potrzebach, które z powodu wieku lub deficytów zdrowotnych są zagrożone wykluczeniu społecznemu i obywatelskiemu,
  • osobami niepełnosprawnymi prawnie i biologicznie osłabione chorobami z czasowym lub trwałym ograniczeniem możliwością poruszania się i dotarcia do miejsca świadczenia usług,
  • osobami starszymi, zależnymi (15+), bądź osobami, które z powodu niepełnosprawności ruchowej lub starszego wieku mają problemy w poruszaniu się w stopniu uniemożliwiającym samodzielną wizytę w Urzędzie Miejskim w Pszczynie.


Świadczenie usługi Mobilnego Urzędnika

Świadczenie usługi odbywa się poza Urzędem Miejskim w Pszczynie w miejscu zamieszkania osoby uprawnionej do skorzystania z Mobilnego Urzędnika, przebywającej na terenie gminy Pszczyna.

Zakres spraw realizowanych przez Mobilnego Urzędnika:
  • Przyjęcie wniosku o wydanie nowego dowodu osobistego,
  • Wydanie nowego dowodu osobistego,
  • Przyjęcie zgłoszenia o utracie dowodu osobistego,
  • Przyjęcie zgłoszenia zameldowania na pobyt stały lub czasowy,
  • Przyjęcie zgłoszenia wymeldowania z pobytu stałego lub czasowego,
  • Przyjęcie wniosku o wpisanie do rejestru wyborców.


Zgłoszenie:
  • Telefoniczne: 32 449 39 42
  • Mailowe: mobilnyurzednik@pszczyna.pl
  • Za pośrednictwem osoby trzeciej w siedzibie Urzędu Miejskiego w Pszczynie przy ul. Rynek 2 ,Wydział Spraw Obywatelskich, pokój nr 19, parter.


W zgłoszeniu należy krótko wyjaśnić:
  • czego dotyczy sprawa,
  • podać imię i nazwisko,
  • adres,
  • numer telefonu do kontaktu.


Przyjmowanie zgłoszeń odbywa się od poniedziałku do czwartku w godzinach od 7.00 do 15.00 oraz w piątek od 7.00 do 14.00 przez pracownika Wydziału Spraw Obywatelskich.

Usługa Mobilnego Urzędnika realizowana jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00. Wizyta urzędnika odbywa się tylko po wcześniejszym umówieniu terminu spotkania. Usługa jest bezpłatna.

Mobilny urzędnik

BM / pless.pl

źródło: UM Pszczyna

Komentarze

Zgodnie z Rozporządzeniem Ogólnym o Ochronie Danych Osobowych (RODO) na portalu pless.pl zaktualizowana została Polityka Prywatności. Zachęcamy do zapoznania się z dokumentem.