Wiadomości
- 19 lutego 2021
- wyświetleń: 4099
Mobilny urzędnik - załatw sprawę bez wychodzenia z domu!
Urząd Miejski w Pszczynie przystąpił do projektu "Mobilny urzędnik. Poprawa dostępności usług publicznych dla mieszkańców o szczególnych potrzebach". W jego ramach mieszkańcy będą mieli możliwość załatwienia sprawy urzędowej w miejscu zamieszkania.
Kto może skorzystać z usługi Mobilnego Urzędnika:
Uprawnionymi do korzystania z usługi Mobilny Urzędnik są mieszkańcy gminy Pszczyna, którzy są:
Świadczenie usługi Mobilnego Urzędnika
Świadczenie usługi odbywa się poza Urzędem Miejskim w Pszczynie w miejscu zamieszkania osoby uprawnionej do skorzystania z Mobilnego Urzędnika, przebywającej na terenie gminy Pszczyna.
Zakres spraw realizowanych przez Mobilnego Urzędnika:
Zgłoszenie:
W zgłoszeniu należy krótko wyjaśnić:
Przyjmowanie zgłoszeń odbywa się od poniedziałku do czwartku w godzinach od 7.00 do 15.00 oraz w piątek od 7.00 do 14.00 przez pracownika Wydziału Spraw Obywatelskich.
Usługa Mobilnego Urzędnika realizowana jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00. Wizyta urzędnika odbywa się tylko po wcześniejszym umówieniu terminu spotkania. Usługa jest bezpłatna.
Uprawnionymi do korzystania z usługi Mobilny Urzędnik są mieszkańcy gminy Pszczyna, którzy są:
- osobami o specjalnych potrzebach, które z powodu wieku lub deficytów zdrowotnych są zagrożone wykluczeniu społecznemu i obywatelskiemu,
- osobami niepełnosprawnymi prawnie i biologicznie osłabione chorobami z czasowym lub trwałym ograniczeniem możliwością poruszania się i dotarcia do miejsca świadczenia usług,
- osobami starszymi, zależnymi (15+), bądź osobami, które z powodu niepełnosprawności ruchowej lub starszego wieku mają problemy w poruszaniu się w stopniu uniemożliwiającym samodzielną wizytę w Urzędzie Miejskim w Pszczynie.
Świadczenie usługi Mobilnego Urzędnika
Świadczenie usługi odbywa się poza Urzędem Miejskim w Pszczynie w miejscu zamieszkania osoby uprawnionej do skorzystania z Mobilnego Urzędnika, przebywającej na terenie gminy Pszczyna.
Zakres spraw realizowanych przez Mobilnego Urzędnika:
- Przyjęcie wniosku o wydanie nowego dowodu osobistego,
- Wydanie nowego dowodu osobistego,
- Przyjęcie zgłoszenia o utracie dowodu osobistego,
- Przyjęcie zgłoszenia zameldowania na pobyt stały lub czasowy,
- Przyjęcie zgłoszenia wymeldowania z pobytu stałego lub czasowego,
- Przyjęcie wniosku o wpisanie do rejestru wyborców.
Zgłoszenie:
- Telefoniczne: 32 449 39 42
- Mailowe: mobilnyurzednik@pszczyna.pl
- Za pośrednictwem osoby trzeciej w siedzibie Urzędu Miejskiego w Pszczynie przy ul. Rynek 2 ,Wydział Spraw Obywatelskich, pokój nr 19, parter.
W zgłoszeniu należy krótko wyjaśnić:
- czego dotyczy sprawa,
- podać imię i nazwisko,
- adres,
- numer telefonu do kontaktu.
Przyjmowanie zgłoszeń odbywa się od poniedziałku do czwartku w godzinach od 7.00 do 15.00 oraz w piątek od 7.00 do 14.00 przez pracownika Wydziału Spraw Obywatelskich.
Usługa Mobilnego Urzędnika realizowana jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00. Wizyta urzędnika odbywa się tylko po wcześniejszym umówieniu terminu spotkania. Usługa jest bezpłatna.
Komentarze
Zgodnie z Rozporządzeniem Ogólnym o Ochronie Danych Osobowych (RODO) na portalu pless.pl zaktualizowana została Polityka Prywatności. Zachęcamy do zapoznania się z dokumentem.