Firmy w czasie epidemii Firmy w czasie epidemii

pless.pl - medium nr 1 w Pszczynie

Wiadomości

  • 24 marca 2020
  • 27 marca 2020
  • wyświetleń: 3576

[WIDEO] Aktywna Pszczyna zachęca do wykonywania ćwiczeń w domach

Działający na terenie naszej gminy klub Aktywna Pszczyna przyłącza się do akcji #zostanwdomu oraz #trzymajdystans. Na facebookowym fanpage'u grupy cyklicznie będą publikowane aktywności fizyczne, które możecie wykonać w swoim domu.

Akcja polega na wykonywaniu prostych ćwiczeń siłowo-wzmacniających, które każdy może wykonać w swoim domu. Trener proponuje wykorzystanie prostych, podręcznych elementów wyposażenia, takich jak poduszka, fotel, drewno do kominka itp. Ćwiczenia są dobrane tak, aby bez względu na stopień zaawansowania, każdy mógł je wykonać.

- Mamy nadzieję, że za pośrednictwem naszej inicjatywy uda się poderwać "kanapowców", których w obecnej sytuacji pojawia się coraz więcej i w prosty sposób zachęcić do aktywności fizycznych bez wychodzenia z domu oraz narażania zdrowia. Na naszym profilu na FB, będziemy cyklicznie publikować zestawy ćwiczeń wraz z opisem ilości powtórzeń oraz serii do wykonania. Dołącz do nas i #zostańwdomu, #trzymajdystans - mówi Tomasz Opuchlik, założyciel stowarzyszenia Aktywna Pszczyna.

Loading...


Pierwszy film instruktażowy został opublikowany w poniedziałek, 23 marca. Jak informuje Tomasz Opuchlik, wszystkie prezentowane ćwiczenia możecie wykonać przy pomocy "podręcznego wyposażenia".

Proponowane zestawy ćwiczeń dla mniej zaawansowanych, instruktor proponuje wykonać w 2-3 seriach, z 30-sekundową przerwą pomiędzy ćwiczeniami oraz 1 minutą pomiędzy seriami:
  • Ćwiczenie 1 - 30 sek.
  • Ćwiczenie 2 - 10x na każdą nogę
  • Ćwiczenie 3 - 10x na każdą nogę
  • Ćwiczenie 4 - 10 x na każdą nogę
  • Ćwiczenie 5 - 30 sek.


Loading...


W kolejnym filmie trener zachęca ponownie do aktywności, tym razem przy wykorzystaniu poduszek, krzesła i ... kartonów z mlekiem. Ćwiczenia proponuje wykonać w 2-3 seriach, z 30-sekundową przerwą pomiędzy ćwiczeniami oraz 1 minutą pomiędzy seriami:
  • Ćwiczenie 1 - 6 x na stronę
  • Ćwiczenie 2 - 10x na każdą stronę
  • Ćwiczenie 3 - 30 sekund
  • Ćwiczenie 4 - 10 powtórzeń
  • Ćwiczenie 5 - 10 powtórzeń


Działajmy w myśl zasady #PszczynaSobiePomaga

BM / pless.pl

REKLAMA

Komentarze

Zgodnie z Rozporządzeniem Ogólnym o Ochronie Danych Osobowych (RODO) na portalu pless.pl zaktualizowana została Polityka Prywatności. Zachęcamy do zapoznania się z dokumentem.