
pless.pl - medium nr 1 w Pszczynie
REKLAMA - BILLBOARD WIADOMOSCI
Wiadomości
- 27 grudnia 2005
- wyświetleń: 2188
DZ: Rzecznicy konsumentów zasypani interwencjami
W tym roku Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów przez pół grudnia próbował roztoczyć nad podatnymi na zakupy „bez głowy” rodzaj parasola ochronnego. Temu właśnie służyła akcja reklamowana na bilbordach tekstem „Nie daj się oskubać, idź do rzecznika”.
– Efekty przeszły nasze oczekiwania – dla Dziennika Zachodniego mówi Edyta Reiman-Pryszcz, powiatowy rzecznik konsumentów w Pszczynie. – O ile w normalne miesiące trafia do mojego biura 10, góra 15 spraw dziennie, przez te dwa grudniowe tygodnie zdarzało się 30 interwencji.
Większość z nich dotyczyła zwrotów towarów: od butów po cyfrowe aparaty fotograficzne, kamery itp. Ludzie nakupili rzeczy, a potem kiedy opadł ich zachwyt nad nową „zabawką”, stwierdzali, że to nie to, nie taka, że chcą oddać.
Więcej czytaj w Dzienniku Zachodnim.
– Efekty przeszły nasze oczekiwania – dla Dziennika Zachodniego mówi Edyta Reiman-Pryszcz, powiatowy rzecznik konsumentów w Pszczynie. – O ile w normalne miesiące trafia do mojego biura 10, góra 15 spraw dziennie, przez te dwa grudniowe tygodnie zdarzało się 30 interwencji.
Większość z nich dotyczyła zwrotów towarów: od butów po cyfrowe aparaty fotograficzne, kamery itp. Ludzie nakupili rzeczy, a potem kiedy opadł ich zachwyt nad nową „zabawką”, stwierdzali, że to nie to, nie taka, że chcą oddać.
Więcej czytaj w Dzienniku Zachodnim.
REKLAMA - BANER POD ARTYKUŁEM
REKLAMA - LINK ROTACYJNY
Komentarze
Zgodnie z Rozporządzeniem Ogólnym o Ochronie Danych Osobowych (RODO) na portalu pless.pl zaktualizowana została Polityka Prywatności. Zachęcamy do zapoznania się z dokumentem.