Wiadomości
- 9 listopada 2016
- wyświetleń: 29669
Lidl zakończył swoją akcję. Koniec ze śmieciami w sklepach
Nie tak miał chyba wyglądać efekt działań marketingowych sieci Lidl Polska, która pewna jakości swoich produktów rozpoczęła pod koniec października akcję "Absolutna satysfakcja lub zwrot pieniędzy!". W sklepie można otrzymać zwrot pieniędzy, okazując paragon oraz opakowanie produktu. Jego zawartość może być częściowo zużyta lub spożyta. Klienci masowo wykorzystywali ten zapis regulaminu i przynosili do sklepu... puste opakowania produktów, za które otrzymywali zwrot pieniędzy. 8 listopada Lidl niespodziewanie zakończył akcję.
27 października sieć Lidl w Polsce rozpoczęła akcję "Absolutna satysfakcja albo zwrot pieniędzy". Klienci, którzy uznali, że jakość produktu nie spełniła ich oczekiwań, mogli odnieść je do sklepu i otrzymać pełny zwrot poniesionych kosztów. Akcja dotyczyła produktów spożywczych, chemicznych i kosmetyków.
Klienci masowo zaczęli przynosić do sklepów opakowania częściowo lub całkowicie zużytych bądź skonsumowanych produktów. Na kasach lądowały opakowania po papierze toaletowym, puste butelki po płynie do płukania ubrań, a nawet plastikowe opakowania po mięsie mielonym...
"Dantejskie" sceny zdarzały się w wielu marketach. Obsługa sklepu nie nadążała z realizacją reklamacji, przez co tworzyły się długie kolejki do kas. Zdarzały się także sytuacje, że nadmierna ilość zwrotów w sklepach prowadziła do tego, iż w kasach zaczynało brakować gotówki.
Akcja promocyjna Lidla miała zakończyć się 30 listopada, jednak ze względu na krytyczne komentarze sieć postanowiła zakończyć ją zdecydowanie wcześniej. - Podjęliśmy decyzję o zakończeniu z dniem 8 listopada 2016 r. promocji objętej "Zasadami zwrotów produktów marek własnych Lidla (artykułów spożywczych, chemicznych i kosmetyków)". Przyczyną tej decyzji są przypadki wykorzystywania promocji wbrew jej celom. Niemniej jednak chcielibyśmy podziękować wszystkim klientom, którzy testowali nasze marki własne i dzielili się z nami swoimi opiniami za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta - czytamy w oficjalnym komunikacie sieci Lidl.
Wszyscy klienci, którzy dokonali zakupów przed dniem zakończenia akcji, nadal mogą zwracać produkty do pierwotnego czasu zakończenia promocji, czyli 30 listopada.
Komentarze
Zgodnie z Rozporządzeniem Ogólnym o Ochronie Danych Osobowych (RODO) na portalu pless.pl zaktualizowana została Polityka Prywatności. Zachęcamy do zapoznania się z dokumentem.