REKLAMA WYBORCZA

Wiadomości

  • 13 marca 2008
  • wyświetleń: 2034

Otwarto Biuro Obsługi Klienta w ratuszu

Na parterze pszczyńskiego ratusza uruchomione zostało Biuro Obsługi Klienta. Jest to miejsce, w którym można składać korespondencję, pobrać konieczne druku i formularze, a także uzyskać wszelkie informacje, dotyczące procedur załatwiania spraw w urzędzie.

Wykład otwarty w pszczyńskim urzędzie


Ważne jest również to, że niedawno Urząd Miejski wprowadził elektroniczny system obiegu dokumentów, który zakończył I etap wdrażania SEKAP-u (Systemu Elektronicznej Komunikacji Administracji Publicznej). Pisma, które wpływają do urzędu w postaci papierowej, rejestrowane są elektronicznie i tą drogą przekazywane do merytorycznych wydziałów.

Docelowo SEKAP ma zapewnić obsługę mieszkańców poprzez internetową platformę e-usług publicznych. Oznacza to, że już wkrótce każdy z nas będzie mógł załatwić sprawę urzędową poprzez Internet, a także w każdym momencie sprawdzić, na jakim etapie załatwiania sprawa ta aktualnie się znajduje.

UM Pszczyna

Komentarze

Zgodnie z Rozporządzeniem Ogólnym o Ochronie Danych Osobowych (RODO) na portalu pless.pl zaktualizowana została Polityka Prywatności. Zachęcamy do zapoznania się z dokumentem.