Wiadomości
- 13 marca 2008
- wyświetleń: 2034
Otwarto Biuro Obsługi Klienta w ratuszu
Na parterze pszczyńskiego ratusza uruchomione zostało Biuro Obsługi Klienta. Jest to miejsce, w którym można składać korespondencję, pobrać konieczne druku i formularze, a także uzyskać wszelkie informacje, dotyczące procedur załatwiania spraw w urzędzie.
Ważne jest również to, że niedawno Urząd Miejski wprowadził elektroniczny system obiegu dokumentów, który zakończył I etap wdrażania SEKAP-u (Systemu Elektronicznej Komunikacji Administracji Publicznej). Pisma, które wpływają do urzędu w postaci papierowej, rejestrowane są elektronicznie i tą drogą przekazywane do merytorycznych wydziałów.
Docelowo SEKAP ma zapewnić obsługę mieszkańców poprzez internetową platformę e-usług publicznych. Oznacza to, że już wkrótce każdy z nas będzie mógł załatwić sprawę urzędową poprzez Internet, a także w każdym momencie sprawdzić, na jakim etapie załatwiania sprawa ta aktualnie się znajduje.
UM Pszczyna
Reklama
Na wynos i na dowóz Karczma Wiejska 502565414
1 Listopada -- czynne 12:00 - 19:00 Zamów już dziśKomentarze
Zgodnie z Rozporządzeniem Ogólnym o Ochronie Danych Osobowych (RODO) na portalu pless.pl zaktualizowana została Polityka Prywatności. Zachęcamy do zapoznania się z dokumentem.