
Rozrywka
- 14 sierpnia 2017
- wyświetleń: 5420
Konkurs scenariuszy lekcji edukacji regionalnej dla nauczycieli
Za nami:
Urząd Miejski, Towarzystwo Miłośników Ziemi Pszczyńskiej oraz Agencja Rozwoju i Promocji Ziemi Pszczyńskiej zapraszają nauczycieli przedszkoli, szkół podstawowych, gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych do udziału w konkursie na scenariusze lekcji edukacji regionalnej w placówkach muzealnych gminy Pszczyna: Muzeum Prasy Ślaskiej i Zagrodzie Wsi Pszczyńskiej.
W konkursie dopuszcza się prace indywidualne, jak i spółki autorskie. Dodatkowo punktowane będą prace w formie edukacyjnej zabawy czy gry terenowej. Scenariusze (minimum jeden), niepublikowane wcześniej, opatrzone imieniem, nazwiskiem i adresem autora oraz adresem mailowym, należy przesyłać do 15 sierpnia na adres: Towarzystwo Miłośników Ziemi Pszczyńskiej, ul. Piastowska 26, 43-200 Pszczyna lub drogą mailową na adres: biuro@tmzp.pl.
Ogłoszenie wyników i wręczenie nagród odbędzie się 15 września w Urzędzie Miejskim. Laureaci zostaną powiadomieni drogą mailową.
Bezpłatne lekcje muzealne dla uczniów szkół mających siedzibę na terenie gminy Pszczyna rozpoczną się 1 października.
Ogłoszenie wyników i wręczenie nagród odbędzie się 15 września w Urzędzie Miejskim. Laureaci zostaną powiadomieni drogą mailową.
Bezpłatne lekcje muzealne dla uczniów szkół mających siedzibę na terenie gminy Pszczyna rozpoczną się 1 października.
Zobacz także

Podziękowania dla Gabrieli Jonderko za wieloletnią pracę z przedszkolakami

Szkolenie poświęcone egzaminom DELF oraz nauki języka francuskiego

[FOTO] Debata "Edukacja jest najważniejsza". Spotkanie z Krystyną Szumilas w Pszczynie

Konkurs na stanowisko dyrektora Zespołu Szkół Ogólnokształcących im. Jana Pawła II w Pawłowicach

Burmistrz podziękował dr Halinie Nocoń za lata pracy na rzecz pszczyńskiej oświaty

Podziękowania dla nauczycielek odchodzących na emeryturę
Komentarze
Zgodnie z Rozporządzeniem Ogólnym o Ochronie Danych Osobowych (RODO) na portalu pless.pl zaktualizowana została Polityka Prywatności. Zachęcamy do zapoznania się z dokumentem.