pless.pl - medium nr 1 w Pszczynie

Rozrywka

• 4 września 2013
  • wyświetleń: 2381

W góry dla Kulejących Aniołów

3 września o 9.00 rozpoczęła się wędrówka GSB 2013 - Dom Kulejących Aniołów. Pogoda nie dopisała, lecz serca i zapał uczestników są tak gorące, że nic się nie liczy oprócz każdego kolejnego przebytego kilometra.

19 dni marszu przez góry w pogodę i nie pogodę ale liczy się cel, ważny cel - zebrać jak najwięcej pieniędzy na dokończenie Domu Kulejących Aniołów w Pszczynie.

W góry dla Kulejących Aniołów - 3.09.2013 · fot. PSOUU Pszczyna

- 3 września w siedem godzin przeszliśmy z Wołosatego do Ustrzyk Górnych. Szliśmy przez Rozsypaniec 1280 n.p.m., Halicz 1333 n.p.m., przełęcz Goprowską, Szeroki Wierch do Ustrzyk Górnych. Ranek przywitał nas deszczem i silnym wiatrem 5.30 . Dlatego opóźniliśmy start na 9.00 rano. Było rześko ale przyjemnie. Wolnym krokiem wspinaliśmy się na Rozsypaniec. Piękne widoki, ale wiało i tak już do szerokiego wierchu. Końcówka była błotnista i nużąca. W środę start z pod Schronisko PTTK "Kremenaros". Wyprawę rozpoczęli Iwona, Edward oraz Waldemar - informują organizatorzy.