pless.pl - medium nr 1 w Pszczynie

Reklama

Najnowsze

  • 26 lipca 2021
  • wyświetleń: 884

Marketing i reklama hotelu w internecie - jak realizować?

Materiał partnera:

Niezależnie od tego, jaki produkt chcemy sprzedać, odpowiednio przeprowadzona akcja promocyjna to podstawa przyszłego sukcesu. O ile w przypadku konkretnych artykułów można bez problemu określić konkretną grupę, dla której dana oferta jest skierowana, o tyle sprzedaż towaru, jakimi są różnego rodzaju usługi, wymaga większego zaangażowania ze strony przedsiębiorcy. Wyróżnić się z gąszczu możliwości, które ma do wyboru współczesny internauta/-tka, to nie lada wyzwanie, jednak z pomocą właściwych środków, można stworzyć ofertę, która zagwarantuje nam maksymalne zainteresowanie ze strony klientów, także tych poszukującej w sieci idealnej dla siebie oferty noclegowo-wypoczynkowej.

Źródło: unsplash.com


Marketing i reklama hotelu w sieci - gdzie szukać wsparcia



Istnieje wiele sposobów na promowanie swojego obiektu w sieci. Strona internetowa to dziś niezbędne minimum, jednak dziś, gdy walka o Gościa jest zajadlejsza niż kiedykolwiek wcześniej, witryna z naszym logo to już zdecydowanie za mało. O skuteczności i zasięgu takich portali społecznościowych jak Facebook nie trzeba chyba nikomu mówić, jednak aby czerpać z tego źródła zadowalające korzyści, trzeba wiedzieć w jaki sposób je wykorzystać.

Prowadzenie hotelowego profilu na Facebooku nie wydaje się trudne. Ciężko dziś znaleźć osobę, która nie posiada konta na tym portalu i potrzebuje instrukcji na temat jego obsługi. Jednak strona obiektu to już nie zwykła profilowa ściana, na której zmieścimy zdjęcie i będziemy cieszyć się rosnącą liczbą lajków. Tu musimy pokazać coś, co przykuje uwagę i zachęci ich do zgłębienia wiedzy na temat naszego obiektu. Trzeba uświadomić sobie, że istotnym elementem jest tu systematyczność. Jeśli zatem chcemy promować swoje usługi w social mediach, musimy znaleźć na to czas, albo kogoś, kto swój czas temu poświęci.

Marketing samemu czy z agencją marketingową?



Agencja marketingowa to rozwiązanie stworzone wyłącznie dla przedsiębiorstw, których działalność opiera się na sprzedaży różnego rodzaju artykułów. Jeśli nawet tak było to ogromna konkurencja w sektorze usług, rosnące wymagania gości oraz rosnąca opiniotwórcza siła internetu, zdeterminowały rozwój nowych gałęzi działalności reklamowej i promocyjnej.

Powierzając wizerunek swojego obiektu w ręce doświadczonych specjalistów do spraw marketingu, możemy mieć pewność, że prowadzone przez nich działa, przyniosą oczekiwane skutki. Każda akcja promocyjna bowiem zostaje zaplanowana po szczegółowym przeanalizowaniu potrzeb potencjalnego gościa, możliwości samego obiektu oraz wszelkich jego atutów, takich jak lokalizacja czy okoliczne atrakcje. Dobry research pozwala marketerowi stworzyć adekwatny do potrzeb każdej ze stron plan działania, którego efekty będą widoczne gołym okiem.

Podejmując współpracę z agencją marketingową zyskujemy dostęp do wielu narzędzi, których mocy nie da się przecenić. Nie tylko zyskujemy plan promocyjny dla oferowanych przez nasz obiekt usług, ale mamy tez możliwość dotarcia do ambasadorów królujących w internecie - twórców z portali takich jak Instagram czy YouTube. Opiniotwórcza moc influencerów to w ostatnich latach nieporównywalna z żadnym innym źródłem siła, za sprawą której ogromny procent społeczeństwa wyrabia sobie opinie na temat poszczególnych kwestii. Pozyskując dla swojego obiektu takiej rekomendacji, raczej nie powinniśmy się już martwić ewentualnym brakiem zainteresowania ze strony gości.

Współpraca z biurami podróży i pośrednicy rezerwacji



Mówiąc o aktywnej promocji hotelu w internecie nie sposób nie wspomnieć o współpracy z portalami pośredniczącymi między gościem a obiektem podczas dokonywania rezerwacji. Aktywna promocja na portalach takich jak Booking.com, Expedia, HotelBeds, Trivago, Kayak czy Hotels.com, to jedno z głównych źródeł pozyskiwania klienteli dla danego obiektu. Oferowane przez pośredników pakiety umożliwiające rezerwację przelotu, noclegu i wyżywienia za pomocą jednego kliknięcia to niezwykle nęcąca propozycja. Taka współpraca pozwala nie tylko na pozyskanie klienta z całego niemalże globu, ale tworzy też pewien rodzaj lojalnej korelacji między portalami sprzedażowymi a obiektem, który w czasach trudniejszych, których mamy okazję od roku 2020 doświadczać, może liczyć na wsparcie sprzedażowe i marketingowe także ze strony swojego portalowego partnera.

Internetowa rzeczywistość i współczesna kampania marketingowa



Internet stanowi dziś największe i najszybsze źródło informacji właściwie na każdy temat. Dziś aktywność w sieci to być albo nie być dla większości przedsiębiorców, także hoteli. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tym, jak reklamować swój hotel, pensjonat czy pokoje gościnne, koniecznie wejdź na bloga agencji marketingowej - Warszawskiej Grupy Mediowej!

Więcej: https://warszawskagm.pl/blog/jak-reklamowac-noclegi/