pless.pl - medium nr 1 w Pszczynie

REKLAMA - BILLBOARD WIADOMOSCI

Najnowsze

  • 20 kwietnia 2021
  • wyświetleń: 1257

Kiedy gadżety reklamowe są niezbędne do promocji firmy?

Materiał partnera:

Gadżety reklamowe to przedmioty, które warto rozdawać, aby przykuć uwagę klientów. Służą promocji i są dobrym sposobem aby zakotwiczyć się w pamięci odbiorców. Mogą być zamiennikiem i uzupełnieniem tradycyjnych materiałów reklamowych takich jak broszury, ulotki, prospekty czy plakaty. Artykuły promocyjne są obecnie oferowane w wielu różnych wariantach i cenach. Różnorodność i możliwości projektowe sprawiają, że są chętnie rozdawane w celach reklamowych.

Kiedy gadżety reklamowe są niezbędne do promocji firmy?


Gadżety reklamowe to przedmioty, które warto rozdawać, aby przykuć uwagę klientów. Służą promocji i są dobrym sposobem aby zakotwiczyć się w pamięci odbiorców. Mogą być zamiennikiem i uzupełnieniem tradycyjnych materiałów reklamowych takich jak broszury, ulotki, prospekty czy plakaty.
Artykuły promocyjne są obecnie oferowane w wielu różnych wariantach i cenach. Różnorodność i możliwości projektowe sprawiają, że są chętnie rozdawane w celach reklamowych.

Zalety reklamy z wykorzystaniem artykułów promocyjnych



Celem reklamy z wykorzystaniem gadżetów jest promocja firmy i budowanie pozytywnego wizerunku. Firmy dążą do tego aby być zapamiętane. Dlatego gadżety reklamowe są niezbędnym narzędziem, ułatwiającym osiągnięcie zamierzonych efektów takich jak:

  • Rozpoznawalność marki,
  • Obecność w życiu klientów,
  • Lojalność klientów wobec firmy,
  • Ocieplenie wizerunku.


gadżety reklamowe


Artykuły promocyjne i upominki do pozyskania klientów



Wybór artykułów promocyjnych jest bardzo duży i różni się w zależności od przeznaczenia, okazji, przedziału cenowego i grupy docelowej. Istnieje ogromny wybór różnorodnych produktów, które można wykorzystać jako gadżety reklamowe dla firm. Oto przykłady:

Gadżety klasyczne:



  • Długopisy
  • breloczki
  • zapalniczki
  • pamięci USB
  • kalendarze
  • notatniki
  • filiżanki i kubki
  • skarbonki
  • opaski
  • słodycze
  • otwieracze do butelek


Upominki praktyczne:



  • Czujniki dymu
  • czujniki ruchu
  • świeczniki
  • ograniczniki drzwi
  • zestawy noży
  • miarki
  • taśmy miernicze lub skrobaczki do lodu
  • apteczki


Prezenty techniczne:



Słuchawki
ładowarki
głośniki
etui na telefony komórkowe
dyktafony
pióra dotykowe
termometry
kalkulatory

Letnie artykuły promocyjne:



  • Foremki do lodu
  • bidony i butelki
  • lornetki
  • klapki
  • leżaki
  • mini grille
  • lampki rowerowe
  • piłki dmuchane


Prezenty świąteczne:



  • Foremki do ciastek
  • kalendarze adwentowe
  • formy do pieczenia
  • skarpety i czapki Św. Mikołaja
  • lampki na choinkę,


Dlaczego artykuły promocyjne są niezbędne do promocji?



Artykuły promocyjne mają bardzo silną pozycję i są ważnym elementem tworzenia strategii marketingowej, budują świadomość marki i tworzą nowe możliwości biznesowe. Reklama w internecie czy w telewizji nie wystarcza.

gadżety reklamowe


Ogromną przewagą fizycznego przedmiotu promocyjnego nad reklamą wizualną jest materiał. Jest rzeczywisty, namacalny i przekazuje więcej niż zwykłą informację tylko dlatego, że jest. Dzięki nowoczesnym metodom wytwarzania i przetwarzania istnieją obecnie niemal nieograniczone możliwości nośników reklamowych. Jakie jeszcze przedmioty są wykorzystywane w reklamie można spojrzeć na stronie businessgifts.pl.

Jak wykazują badania, większość ludzi korzysta regularnie przynajmniej z jednego produktu promocyjnego, a część z nich przypuszczalnie w przyszłości będzie kooperować z reklamowaną marką.

Inwestycja w artykuły reklamowe to zdecydowanie sposób na niedrogi marketing. Żywotność gadżetów promocyjnych jest znacznie dłuższa niż żywotność reklamy, a ich przydatność i funkcjonalność powodują, że ludzie z nich korzystają w życiu codziennym.

Prezenty firmowe to dobry sposób budowania relacji z klientem i ocieplenie wizerunku firmy.