Reklama

Najnowsze

  • 28 października 2020
  • wyświetleń: 18874

Promocja w wielu formach. Jakie elementy można umieścić na standzie reklamowym?

Materiał partnera:

Akcje marketingowe w przestrzeni publicznej są wręcz wszechobecne. Można zaryzykować stwierdzenie, że wielu odczuwa wręcz przesyt rozmaitymi komunikatami i zachętami do kupna kolejnych produktów. Z drugiej strony: nie sposób kwestionować ich skuteczności. Zbudowanie rozpoznawalności marki pozwala firmom osiągać coraz lepsze wyniki. A kreatywne wykorzystanie dostępnych narzędzi to najprostsza droga do serc, umysłów i portfeli kolejnych konsumentów.

Promocja w wielu formach. Jakie elementy można umieścić na standzie reklamowym?


Półka na ulotki pozwoli rozprowadzić firmowy katalog wśród wielu odbiorców



Reklamy przybierają najróżniejsze, często zaskakujące pomysłowością formy. Zgodnie ze słowami branżowych specjalistów z firmy Omega System: nawet przy użyciu stosunkowo prostych nośników można osiągać imponujące rezultaty. Wystarczy doposażyć je w kilka pożytecznych dodatków, by uzyskać kompletnie nową jakość. Tytułowe standy reklamowe stanowią znakomity przykład. W swoim podstawowym wariancie można je z powodzeniem przyrównać do nieco szerszych stojaków reklamowych, z pionowo zaprojektowaną grafiką promocyjną. Natomiast przy odpowiednio stabilnej, wzmocnionej konstrukcji standu istnieje możliwość zawieszenia na nim kilku przydatnych rzeczy. Jak choćby regałów na broszury albo katalogi ofertowe. Chętni od razu dowiedzą się więcej o produkcie, a ten sposób dystrybucji ulotek pozwoli firmie uniknąć skojarzeń z nachalnym nagabywaniem.

Spot wyświetlany na ekranie o dużej przekątnej skutecznie przyciągnie uwagę widzów



Nic nie stoi na przeszkodzie, by stand reklamowy "obciążyć" więcej niż jednym dodatkiem. Coraz częściej spotykanym rozwiązaniem jest połączenie podstawy ze stojakami na ulotki oraz telewizorem. W ten sposób można poniekąd upiec nie dwie, a co najmniej 3 pieczenie na jednym ogniu. Grafika promocyjna lub symbolika identyfikacji wizualnej przekazują wartości, które są dla marki najważniejsze. Odbiorcy, którzy je podzielają, chętnie obejrzą materiał video, prezentujący więcej korzyści wynikających z zakupu produktu lub skorzystania z fachowej usługi. A konsumenci, którzy złapią haczyk, mogą od razu zapoznać się ze wszystkimi szczegółami oferty danej firmy. Albo od razu na miejscu, albo na spokojnie w domu, przeglądając ulotkę zabraną ze standu reklamowego. Odpowiednie skonfigurowanie i podłączenie całego nośnika nie sprawia profesjonalistom najmniejszych trudności.